Πέμπτη 4 Αυγούστου 2011

Μωρααααα:*

Ρένιααα!Γνωριστήκαμε την πρώτη μέρα της 1ης γυμνασίου....αυτή την μέρα θα την θυμάμαι για πάντα  διότι σε γνώρισα.Μου αρέσει όταν βγάζουμε παρατσούκλια και όταν καθόμαστε στις κερκίδες την ώρα(επιτέλους) για διάλειμμα.Σαγαπώ και δεν θέλω να χαθούμε για κανένα λόγο:*


Γέωω!Είσαι τρελή και γουστάρεις.Μου αρέσει όταν λέμε μαλακίες στο facebook και στο msn.Είσαι θεότρελη και σε αυτό μοιάζουμε μωρό.....Love you ρε<3
 
Μαριέλααα!Για σένα τι να γράψω τώρα οτι σε αγαπώ...σε λατρεύω...είσαι αδυναμία μου?Εξάλλου τα ξέρεις ολα αυτά...θα πω μια λέξη για να καταλάβεις τι εννοώ με ολα αυτά...ΣΑΓΑΠΩ...και δεν θέλω να σε χάσω για κανέναν γιατί είσαι απο τους λίγους αλλά πραγματικούς φίλους που αξίζει να έχει κανείς <3  
 
Στέλιοοοοοο!Είσαι βλάκας και χαίρεσαι για αυτό XDΏρες ώρες πετάς κάτι βλακείες και ήθελα να ξερα τις σκέφτεσαι προτού τις πεις?(τελικά το μυστήριο των εξωγήινων λύθηκε) ....Ακόμα μου σπάς τα νεύρα οταν μιλάμε γιατί βρίζεις τα κουκλιά ΜΟΥ -.-Αλλά τι να κάνουμε και εσένα σ'αγαπώ -.- <3

Μαριέμμααα!Βλαμένο εσένα σε ξέρω απο το νηπιαγωγείο ρε:Ο 9 χρόνια μαζί :') απίστευτο και όμως αληθινό:*Μου αρέσει οταν βρισκόμαστε μαζί και κάνουμε βλακείες....σε λατρεύω και θέλω να συνεχίσει η φίλια μας....για να λέμε την αλήθεια απο υπομονή εσύ σκίζεις γιατί με ανέχεσαι εδώ και 9 ολόκληρα χρόνια:Ο Σαγαπώ..μια λέξη ίσον χίλιες λέξεις <3 <3 <3 <3(η εικόνα που έχουμε βγάλει μαζί τα σπάει αν και μόνο εγώ φαίνομαι:**..)

Βίκοοοοο!Τελευταία και χειρότερη:DΕίσαι χαζή,βλαμένη και σόγκαβο <3Σε γνώρισα οταν μας βάζανε στα τμήματα στο γυμνάσιο...στο τμήμα δεν ήξερα και πολλούς και δεν είχα με ποιόν να κάτσω..και εκεί εμφανίστηκες εσύ σαν άγιο πνεύμα εξ ουρανού και μου λες ΄αθηνά θες να κάτσουμε μαζί?'το ψυλοσκέφτηκα στην αρχή και λέω..εεε μορε δεν πάει στο δ**λο ας κάτσω με την Βασούλα.Μπορεί να μαλώνουμε πολλές φορές και να μου σπάς τα νεύρα αλλά εγώ ΣΑΓΑΠΩ<3Μου αρέσει που κάναμε μαλακίες στο σχολείο και περιμένω και την νέα χρονία να κάτσουμε πάλι μαζί και να κάνουμε τα ίδια και χειρότερα.Μου αρέσει οταν συναντιόμαστε και βλέπουμε thriller και κάνουμε και βλακείες.Που κάθε μέρα μετά το σχολείο γυρνούσαμε μαζί και κάναμε ΠΑΛΙ μαλακείες.Μου αρέσει που πριν φτάσεις σπίτι σου φορούσες γρήγορα τα γυαλιά σου για να μην σε μαλώσει η μαμά σου!ΣΑΓΑΠΩ μωρή*.*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου